Regulamin konkursu PROMAG S.A. w serwisie LinkedIn®
„WYGRAJ BILET NA VIII FORUM MAGAZYN PRZYSZŁOŚCI”
z dnia 07.08.2023
Organizatorem konkursu jest PROMAG S.A. z siedzibą przy ul. Romana Maya 11, 61-371 Poznań, wpisaną do rejestru przedsiębiorców prowadzonego przez Sąd Rejonowy Poznań - Nowe Miasto i Wilda w Poznaniu VIII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS 0000013278, posiadającą NIP: 7780040905,
zwany dalej „Organizatorem”.
-
DEFINICJE
-
Konkurs - konkurs prowadzony pod nazwą „WYGRAJ BILET NA VIII FORUM MAGAZYN PRZYSZŁOŚCI” organizowany w ramach serwisu społecznościowego LinkedIn® na zasadach określonych w niniejszym regulaminie (dalej „Regulamin”);
-
Organizator - PROMAG S.A. z siedzibą przy ul. Romana Maya 11, 61-371 Poznań,
NIP: 7780040905; -
Uczestnik konkursu - osoba fizyczna posiadająca pełną zdolność do czynności prawnych.
-
POSTANOWIENIA OGÓLNE
-
Celem Konkursu jest przekazanie wybranej osobie bezpłatnego biletu na VIII FORUM MAGAZYN PRZYSZŁOŚCI, które odbędzie się w dniu 04.10.2023 w Centrum Techniki Magazynowej
PROMAG w Poznaniu. Wydarzenie to ma charakter edukacyjny. -
Nagroda przysługiwać będzie osobie, która jest obserwującym strony firmowej PROMAG S.A.
w serwisie LinkedIn® https://www.linkedin.com/company/promag-s-a-/ i udzieli odpowiedzi na pytanie konkursowe „Jaki wzrost wydajności osiągnięto w wyniku wdrożenia systemu AutoMAG Pick w stosunku do ręcznej kompletacji?”, najbardziej zbliżonej do rzeczywistej wartości. -
Konkurs jest organizowany na zlecenie i rzecz Organizatora. Organizator jest fundatorem nagrody
w konkursie. -
Regulamin jest dostępny w poście konkursowym na osi czasu w serwisie LinkedIN.
-
Przystępując do Konkursu, poprzez umieszczenie komentarza, Uczestnik akceptuje postanowienia Regulaminu oraz wyraża zgodę na przetwarzanie danych osobowych udostępnionych w trakcie Konkursu.
-
Organizator oświadcza, że Konkurs nie jest w żaden sposób sponsorowany, wspierany, administrowany ani też tworzony we współpracy z serwisem LinkedIn®. Wszelkie pytania, komentarze oraz skargi i reklamacje związane z Konkursem powinny być kierowane do Organizatora, a w żadnym wypadku do właściciela czy administratora serwisu LinkedIn®. Wszelkie dane osobowe
i informacje przekazywane przez Uczestników w ramach Konkursu powierzane są Organizatorowi,
a nie właścicielowi czy administratorowi serwisu LinkedIn®. Organizator zwalnia w całości serwis LinkedIn® od jakiejkolwiek odpowiedzialności wobec Uczestników wynikającej z Konkursu. -
Konkurs nie jest grą hazardową w rozumieniu ustawy z dnia 19 listopada 2009 r. o grach hazardowych (Dz. U. 2009, Nr 201, poz. 1540 ze zm.) i nie podlega rygorom określonym w ww. ustawie.
-
Konkurs prowadzony jest za pośrednictwem osi czasu strony firmowej w serwisie LinkedIn® https://www.linkedin.com/company/promag-s-a-/.
-
WARUNKI UCZESTNICTWA I ZGŁOSZENIE UCZESTNICTWA W KONKURSIE
-
Udział w Konkursie jest dobrowolny i nieodpłatny.
-
Prawo udziału w Konkursie przysługuje osobom, które spełniają warunki uczestnictwa w Konkursie, wskazane w treści Regulaminu i nie podlegają wykluczeniu z udziału w Konkursie, zgodnie z treścią Regulaminu.
-
W Konkursie może wziąć udział osoba fizyczna, która spełnia łącznie następujące warunki:
-
posiada miejsce zamieszkania na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej;
-
posiada pełną zdolność do czynności prawnych;
-
posiada niefikcyjne (czyli zawierające prawdziwe dane Uczestnika) indywidualne konto użytkownika w serwisie LinkedIn®;
-
jest obserwującym strony firmowej Organizatora w serwisie LinkedIn® https://www.linkedin.com/company/promag-s-a-/;
-
nie jest pracownikiem, stażystą, praktykantem w firmie Organizatora;
-
nie jest pracownikiem firm konkurencyjnych w stosunku do firmy Organizatora;
-
zapoznała się z treścią Regulaminu i zaakceptowała jego postanowienia;
-
wyraziła zgodę na przetwarzanie danych osobowych udostępnionych w Konkursie w celach związanych z Konkursem oraz powiadomienia o przyznaniu i wydaniu nagrody zgodnie z pkt. IX Regulaminu.
-
-
PRZEDMIOT I CZAS TRWANIA KONKURSU
-
Przedmiotem Konkursu jest odpowiedź na pytanie:
„Jaki wzrost wydajności osiągnięto w wyniku wdrożenia systemu AutoMAG Pick w stosunku do ręcznej kompletacji?”.
-
Konkurs rozpoczyna się w dniu 10.08.2023 o godz. 10.00 i trwa do dnia 17.08.2023 do godz. 23.59.
-
Do Konkursu można przystąpić w każdym momencie jego trwania.
-
PRZEBIEG KONKURSU
-
W celu wzięcia udziału w Konkursie należy zamieścić w komentarzu pod postem konkursowym, z wykorzystaniem konta zarejestrowanego użytkownika serwisu LinkedIn® należącego do Uczestnika, odpowiedź na pytanie konkursowe podane w pkt. IV.1.
-
Brana pod uwagę będzie tylko i wyłącznie jedna, pierwsza odpowiedź danego użytkownika pod postem konkursowym.
-
W przypadku wielu prawidłowych odpowiedzi na pytanie konkursowe o wygranej decydować będzie ich kolejność chronologiczna.
-
Zgłoszenia nie mogą zawierać treści wulgarnych, obelżywych, nieobyczajnych, dyskryminujących, obrażających uczucia religijne lub w inny sposób sprzecznych z prawem lub zasadami współżycia społecznego.
-
Zgłoszenia niezgodne z Regulaminem będą ukrywane bądź usuwane przez Organizatora i nie będą uwzględniane w Konkursie, a ich autorzy nie będą uprawnieni do ubiegania się o nagrodę.
-
Laureat Konkursu zostanie ogłoszony na osi czasu na stronie firmowej w serwisie LinkedIn® https://www.linkedin.com/company/promag-s-a-/ nie później niż 5 (słownie: pięciu) dni po zakończeniu Konkursu.
-
Publikacji, o której mowa w pkt. V.6 będzie podlegała nazwa użytkownika serwisu LinkedIn® danego Laureata Konkursu.
-
NAGRODY
-
W Konkursie przewidziano następującą nagrodę:
jeden bezpłatny bilet uprawniający do uczestnictwa jednej osoby w VIII FORUM MAGAZYN PRZYSZŁOŚCI w dniu 04.10.2023 w Centrum Techniki Magazynowej PROMAG w Poznaniu. Szczegóły dotyczące wydarzenia dostępne są na stronie Organizatora https://www.forum.promag.pl/. -
Organizator zastrzega sobie prawo przyznania więcej niż jednej nagrody w przypadku udzielenia kilku poprawnych odpowiedzi przez Uczestników konkursu. Równocześnie Organizator zastrzega sobie prawo do nieprzyznania nagrody, jeśli będą uzasadniać to względy merytoryczne.
-
WYDANIE NAGRODY
-
Laureat Konkursu zobowiązany jest w ciągu 7 (słownie: siedmiu) dni od dnia ogłoszenia przez Organizatora rozstrzygnięcia Konkursu skontaktować się z Organizatorem mailowo na adres marketing@promag.pl w celu umówienia sposobu odbioru nagrody.
-
W celu wyjaśnienia wątpliwości związanych z udziałem Uczestnika w Konkursie Organizator może kontaktować się z nim przy wykorzystaniu podanych przez niego przy okazji dokonywania zgłoszenia danych oraz żądać podania szczegółowych informacji związanych z udziałem Uczestnika w Konkursie, w tym złożenia oświadczenia o określonej formie i treści oraz przedstawienia stosownych dokumentów w każdorazowo wskazanym odpowiednim terminie, o ile jest to konieczne do realizacji celu Konkursu. Odmowa Uczestnika bądź niezastosowanie się do wezwania równoznaczne jest z niespełnieniem przez Uczestnika wymagań stawianych w Regulaminie i skutkować będzie jego wykluczeniem z Konkursu na każdym etapie, również po jego zakończeniu, z utratą prawa do przyznanej nagrody włącznie.
-
Laureat Konkursu nie jest uprawniony do żądania szczególnych właściwości uzyskanej nagrody, wymiany nagrody na inną, wydania równowartości nagrody w pieniądzu, towarze lub usłudze ani przekazania prawa do nagrody innej osobie.
-
REKLAMACJE
-
Uczestnikom Konkursu przysługuje prawo składania reklamacji.
-
Wszelkie reklamacje oraz uwagi dotyczące zasad, przeprowadzenia lub rozstrzygnięcia Konkursu prosimy zgłaszać mailowo na adres: marketing@promag.pl.
-
Reklamacja powinna zawierać:
-
tytuł wiadomości: Konkurs na LinkedIn – reklamacja;
-
dane identyfikacyjne: imię i nazwisko, nazwa profilu w serwisie LinkedIn®;
-
dane kontaktowe: numer telefonu, adres email;
-
dokładny opis i powód reklamacji;
-
treść żądania.
-
Reklamacje rozpatruje Organizator.
-
Reklamację można składać w czasie obowiązywania Konkursu oraz do 14 (słownie: czternastu) dni od daty zakończenia Konkursu.
-
W terminie 14 (słownie: czternastu) dni od dnia otrzymania reklamacji Organizator prześle drogą elektroniczną odpowiedź na reklamację na wskazany przez Uczestnika adres e-mail.
-
Negatywne rozpatrzenie przez Organizatora reklamacji Uczestnika nie wyłącza prawa Uczestnika do dochodzenia roszczeń przysługujących mu na podstawie powszechnie obowiązujących przepisów prawa, w tym na drodze postępowania sądowego.
-
PRZETWARZANIE DANYCH OSOBOWYCH
-
Administratorem danych osobowych Uczestników jest Organizator Konkursu.
-
Dane osobowe Uczestników Konkursu będą przetwarzane w zakresie niezbędnym do przeprowadzenia i organizacji konkursu oraz postępowania reklamacyjnego zgodnie z z art. 6 ust. 1 lit. a Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (”RODO”).
-
Dane osobowe Uczestników Konkursu będą przetwarzane przez Organizatora wyłącznie w celu dokonania czynności niezbędnych do prawidłowego przeprowadzenia Konkursu.
-
Administrator będzie przetwarzał następujące kategorie danych osobowych Uczestnika Konkursu:
-
dane identyfikacyjne: imię i nazwisko, nazwa profilu w serwisie LinkedIn®;
-
dane kontaktowe: numer telefonu, adres email.
-
Uczestnicy mają prawo wglądu do przetwarzanych danych i ich poprawiania oraz usuwania.
-
W momencie usunięcia danych użytkownik traci możliwość uczestnictwa w Konkursie.
-
Uczestnikowi przysługuje prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego zajmującego się ochroną danych osobowych (Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych), jeśli Uczestnik sądzi,
że przetwarzanie danych narusza RODO. -
Podanie danych jest dobrowolne, lecz niezbędne do uczestniczenia w Konkursie.
-
Dane osobowe Uczestników Konkursu nie będą przetwarzane w sposób zautomatyzowany i nie będą poddawane profilowaniu.
-
POSTANOWIENIA KOŃCOWE
-
Organizator zastrzega sobie możliwość zmiany Regulaminu, o ile nie pogorszy ona warunków uczestnictwa w Konkursie. Zmiana wchodzi w życie z chwilą jej publikacji na stronie firmowej. w serwisie LinkedIn® https://www.linkedin.com/company/promag-s-a-/. W przypadku zmiany Regulaminu na stronie firmowej pojawi się stosowny komunikat, a Uczestnicy zostaną także powiadomieni o zmianach Regulaminu za pośrednictwem komunikatu na osi czasu na stronie firmowej.
-
Organizator zastrzega sobie prawo weryfikacji, czy Uczestnicy spełniają warunki określone w Regulaminie.
-
Wszystkie treści zawarte w materiałach reklamowych lub promocyjnych związanych z Konkursem mają charakter jedynie informacyjny. Moc prawną mają jedynie postanowienia niniejszego Regulaminu i obowiązujące przepisy prawa.
-
W sprawach nieuregulowanych niniejszym Regulaminem stosuje się przepisy Kodeksu Cywilnego.
-
Wszelkie spory, jakie mogą powstać w związku z wykonaniem zobowiązań wynikających z Konkursu, będą rozstrzygane przez sąd właściwy dla siedziby Organizatora.
-
Niniejszy Regulamin oraz jego zmiany wchodzą w życie z chwilą ich ogłoszenia na stronie firmowej w serwisie LinkedIn® https://www.linkedin.com/company/promag-s-a-/.