
Prelegenci


Michał Furmański, kierownik działu sprzedaży CSSR
Absolwent Politechniki Poznańskiej kierunku Mechatroniki na wydziale Budowy Maszyn. W ABB od 2017 roku. Od 2006 roku pomaga automatyzować polski przemysł wspierając przedsiębiorców we wdrożeniach systemów pozwalających na podnoszenie konkurencyjności i produktywności. W czasie swojej kariery zrealizował wiele projektów z wykorzystaniem najnowszych osiągnięć technologii dostępnych na rynku, w tym robotów przemysłowych, robotów mobilnych, systemów wizyjnych, oprogramowania (MES, WMS, SCADA).
W ABB odpowiedzialny za rozwój rynku polskiego w obszarze robotyki, wyznaczanie nowych trendów automatyzacji oraz budowanie strategii rozwoju oferty robotów przemysłowych ABB oraz uprzemysłowienia innowacji technologicznych (AI).
Na co dzień współpracuje z globalnymi koncernami z branży FMCG, którym pomaga podejmować wyzwania związane z trendami rynkowymi i zmianami zwyczajów zakupowych konsumentów.
O Biznesie Robotyki i Automatyki Dyskretnej grupy ABB
Biznes Robotyki i Automatyki Dyskretnej w ABB jest pionierem w dziedzinie robotyki, automatyki maszynowej i usług cyfrowych, dostarczającym innowacyjne rozwiązania dla wielu różnych branż, w tym motoryzacyjnej, elektronicznej i logistycznej. Jako jeden z największych na świecie producentów robotów i automatyki maszynowej dostarczyliśmy już ponad 500 000 rozwiązań z zakresu robotyki. Naszymi klientami są przedsiębiorstwa różnej wielkości, którym pomagamy w zwiększaniu produktywności i elastyczności, upraszczaniu procesów oraz poprawie jakości produkcji. Wspieramy firmy w transformacji, której celem jest stworzenie fabryki przyszłości, złożonej z połączonych i współpracujących ze sobą elementów. Biznes Robotyki i Automatyki Dyskretnej ABB zatrudnia ponad 11 000 pracowników w ponad 100 zakładach w 53 krajach.




Piotr Pluciński, Dyrektor Techniczny APP-Projekt
Kształcił się na Wydziale Budownictwa Politechniki Poznańskiej oraz w katedrze Zarządzania Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu. Doświadczenie zdobywał w środowisku międzynarodowym, wykonując samodzielne funkcje, między innymi jako: Podwykonawca, Generalny Wykonawca, Inspektor Nadzoru i Inwestor Zastępczy. Działał przy inwestycjach zarówno przemysłowych, komercyjnych jak i mieszkaniowych. Współpracował z licznymi inwestorami m.in.: Amazon, Intermarche, Panattoni, Goodman (GLP), Curtis, JMD, Ronson Development, Ataner, Nickel Development, SJM Apartments, Dune i Premium Properities. Z APP-Projekt związany jest od 2008 r.
Kamila Guz, Inspektor Nadzoru Robót Elektrycznych APP-Projekt S.A.
Z wykształcenia magister inżynier elektrotechniki. Ukończyła studia na Politechnice Poznańskiej na Wydziale Elektrycznym, na kierunku Elektrotechnika w specjalności elektroenergetyka przemysłowa i elektrownie. Posiada uprawnienia budowlane do projektowania i kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeń w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych. Brała udział w realizacji m.in. następujących projektów: UNIVEG w Niepruszewie, Curtis Healthcare sp. z o.o. w Wysogotowie, DHL w Żernikach czy Hali Sportowej Politechniki Poznańskiej w Poznaniu.
Łukasz Frąszczak, Inspektor Nadzoru Robót Budowlanych APP-Projekt S.A.
Z wykształcenia magister inżynier budownictwa. Ukończył studia na Politechnice Poznańskiej na Wydziale Budownictwa i Inżynierii Środowiska, na kierunku Budownictwo. Posiada uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeń w specjalności konstrukcyjno-budowlanej. Brał udział w realizacji między innymi następujących projektów: Terminal Pasażerski Międzynarodowych Portów Lotniczych we Wrocławiu, II Terminal Pasażerski Międzynarodowych Portów Lotniczych im. Lecha Wałęsy w Gdańsku, „Budowa Szpitala Pediatrycznego WUM” – w Warszawie przy ul. Banacha, Budowa II Linii metra w Warszawie - 7 stacji, Budowa Budynków Wydziału Chemii Uniwersytetu Gdańskiego.
O Biznesie Robotyki i Automatyki Dyskretnej grupy ABB
APP-Projekt S.A. jest jedną z czołowych firm inżynierskich działającą na polskim rynku od 2005 roku. Posiada swoje oddziały w trzech miastach (Warszawa, Poznań, Wrocław) dzięki czemu może świadczyć usługi na terenie całego kraju. Nasz zespół to wykwalifikowana kadra dyplomowanych inżynierów, specjalistów, architektów oraz urbanistów i ekonomistów. Jesteśmy członkiem Rider Levett Bucknall – międzynarodowej organizacji oferującej pełen zakres usług w branży nieruchomości i budownictwa oraz Członkiem Wspierającym Polskiego Związku Firm Deweloperskich.


Marek Raczyński, Integra Consulting
Trener biznesu i certyfikowany coach z kilkunastoletnim stażem. Dotychczasowe doświadczenie to ponad 6500 godzin pracy z grupami w ramach szkoleń, warsztatów i coachingów grupowych.
Pracował m.in. w Komputronik jako trener i HRBP, w Lidl Polska jako kierownik w dziale szkoleń i programów rozwojowych, w Volkswagen jako trener, coach i HRBP. Prowadzi również indywidualnie procesy coachingowe, zajmuje się tematami związanymi z szeroko rozumianym leadershipem, kierowaniem zespołem, zmianą, teambuildingiem, sprzedażą i obsługą klienta, zarządzaniem sobą w czasie, asertywnością, efektywnością osobistą, prezentacjami, oddziaływaniem, przekonywaniem, warsztatami interwencyjnymi i szkoleniami „szytymi na miarę”.
Jako HRBP wdrażał programy rozwojowe, talentowe i anty-mobbingowe. Zajmuje się pracą na wartościach firmowych i DNA organizacji.
INTEGRA CONSULTING
Integra Consulting Poland znajduje się w czołówce polskich firm szkoleniowo – doradczych. Wspiera przedsiębiorstwa w podnoszeniu kompetencji pracowników realizując szkolenia menedżerskie, handlowe, optymalizację procesów, coaching, mentoring a także rekrutacje i doradztwo HR. Prowadzi także szkolenia z narzędzi Lean Management, projekty wdrożeniowe oraz sesje Lean Leadership wspierające firmy w drodze do podnoszenia efektywności biznesowej oraz wzmocnienia zaangażowania i odpowiedzialności w zespołach.
Wojciech Skwarcewicz, Area Account Manager

Od 1995 roku nieprzerwalnie pracował w branży inwestycyjnej związanej z logistyką magazynową, regałami wysokiego składowania, transportem wewnętrznym, budową stacji ładowania baterii startowych i trakcyjnych. Swoją karierę w branży fotowoltaicznej rozpoczął w 2019 roku w Tauron Sprzedaż, skąd po 2 latach, przyszedł do Solaredge Technologies, gdzie jako Area Manager odpowiedzialny jest za edukację i wsparcie instalatorów z południowego terenu Polski. Zawsze zainteresowany najnowszymi rozwiązaniami technologicznymi. Prywatnie uwielbia turystykę górską.
SOLAREDGE TECHNOLOGIES
Założona w 2006 roku firma SolarEdge opracowała technologię falowników z optymalizacją prądu stałego, która zmieniła sposób pozyskiwania i zarządzania energią w systemach fotowoltaicznych (PV). Inteligentne rozwiązania falowników SolarEdge maksymalizują pozyskiwaną moc, a jednocześnie obniżają koszt energii wytwarzanej przez system fotowoltaiczny, zwiększając opłacalność inwestycji i jednocześnie gwarantując najwyższy stopień bezpieczeństwa.
Rozwijając inteligentną energetykę, SolarEdge oferuje szeroką gamę produktów w różnorodnych segmentach rynku, takich jak instalacje domowe, instalacje komercyjne i wielkoskalowe, magazynowanie energii, zasilanie awaryjne, ładowanie pojazdów elektrycznych, zarządzanie energią w domu, usługi sieciowe i wirtualne elektrownie, akumulatory i zasilacze awaryjne (UPS).



dr Szymon Strojny, Kierownik katedry: Organizacji i zarządzania Wyższej Szkoły Logistyki
Doktor nauk ekonomicznych w zakresie zarządzania. Absolwent i wieloletni pracownik Katedry Handlu i Marketingu Uniwersytetu Ekonomicznego
w Poznaniu. Pełnił kierownicze stanowiska w działach sprzedaży zarówno przedsiębiorstw krajowych jak i w korporacjach międzynarodowych. Współautor wielu projektów szkoleniowych i doradczych. m.in. dla Orlen Oil, Grupy Żywiec, Meble Wójcik, IKEA, MW Logistics. Komentator ekonomiczny i autor wielu publikacji naukowych.
Wyższa Szkoła Logistyki
WSL to pierwsza w Polsce niepubliczna uczelnia logistyczna. Uczelnia prowadzi nauczanie w zakresie szeroko pojętej logistyki i zarządzania, na studiach I i II stopnia. Ofertę kształcenia uzupełniają studia podyplomowe, w tym program MBA in Logistics & Supply Chain Management. Dzięki 20 letniej współpracy z ponad 50 partnerami biznesowymi nasze mury opuściło 18 tys. dyplomowanych specjalistów branży TSL.
Moderator

Artur Olejniczak, Wyższa Szkoła Logistyki
Menedżer z wieloletnim doświadczeniem w branży Transport, Spedycja, Logistyka. Kierownik działu marketingu i PR-u Wyższej Szkoły Logistyki.
Z zaangażowaniem dzielę się swoją ekspercką wiedzą i interdyscyplinarnymi umiejętnościami. Jestem cenionym Moderatorem i Keynote Speakerem największych branżowych konferencji. Dyplomowanym Trenerem Biznesu i Wykładowcą Wyższej Szkoły Logistyki. Współorganizowałem Polski Kongres Logistyczny LOGISTICS - stając się "jego twarzą". Od wielu lat bacznie obserwuję i recenzuję wydarzenia oraz nowości branży TSL i KEP. Jestem autorem ponad 100 publikacji dotyczących TSL na łamach czasopisma LOGISTYKA, Gazety Wyborczej, Rzeczpospolita, MSP i innych fachowych czasopism. Specjalizuje się w popularyzowaniu szerokiemu gronu odbiorców różnych aspektów związanych z szeroko pojętą logistyką. Znany z uśmiechu (pozytywnego podejścia do ludzi), barwnego języka oraz charyzmatycznej osobowości. Z pasją, profesjonalizmem i pełnym zaangażowaniem realizuję podejmowane projekty skutecznie stosując strategię win-win.
Właściciel marki Art Of Communication.
Partner merytoryczny konferencji:

PTL to stowarzyszenie, którego celem jest rozwijanie i upowszechnianie wiedzy logistycznej w Polsce, integrowanie polskiego środowiska logistycznego oraz promocja polskiej logistyki za granicą.